16 maja 2024 roku odbyła się premiera najnowszego singla i teledysku „Moje auto” zespołu LETNI. Ten energetyczny kawałek w stylu latino disco wzbudza ogromne zainteresowanie fanów muzyki i motoryzacji.
LETNI, znany również jako Letni, Chamski Podryw, to polska grupa muzyczna, która zyskała popularność dzięki licznym hitom i parodiom, które na YouTube osiągnęły ponad pół miliarda wyświetleń. Zespół, założony w 2009 roku przez Dawida „Antona” Antonkiewicza i Macieja „Cantona” Piotrowskiego, połączył siły z wiodącą polską marką kosmetyków i chemii samochodowej. Celem tej kooperacji jest dostarczenie rozrywki, co leży u podstaw założeń komunikacji obydwu marek.
fot. materiały prasowe
„Motoryzacja to temat, który dominuje w naszych utworach, dlatego współpraca z marką Moje Auto przyszła nam bardzo naturalnie. Owocem tej współpracy jest utwór, który nie tylko wpada w ucho, ale także oddaje radość z dbania o nasze auta. Mamy nadzieję, że ten kawałek przypadnie do gustu zarówno fanom muzyki, jak i motoryzacji.” – mówią członkowie zespołu LETNI.
Premiera teledysku obyła się 16 maja 2024 roku na YouTube. Zachęcamy odbiorców do obejrzenia teledysku oraz do wejścia w zabawę za pośrednictwem mediów społecznościowych. Na platformach można wykorzystać najnowszy utwór w trendzie „Zadbaj o swoje auto, jak o Lambo!”, gdzie twórcy mają możliwość pokazania swojej kreatywności poprzez cykl parodiujący. Nie przegapcie tego wyjątkowego wydarzenia.
*****
LETNI, to polska grupa muzyczna działająca w gatunkach pop, hip-hop i dance. Na przestrzeni 15 lat działalności zespół opublikował 70 teledysków, zagrał około 1000 koncertów i zgromadził ponad 1,2 miliona subskrybentów na YouTube. Pierwsze utwory duetu pojawiły się już w 2007 roku, a debiutancka EP-ka „Letni, Chamski Podryw” ujrzała światło dzienne w 2009 roku. Ich premierowy teledysk do utworu „Czinkłaczento” szybko zdobył popularność.
W ciągu lat LETNI wydał wiele singli i albumów, zdobywając uznanie zarówno fanów, jak i innych artystów. Ich parodie, takie jak „Pomidorowa”, „Gwizdek”, „Sebamobil” czy „Radio”, stały się viralowymi hitami. Występowali w programach telewizyjnych, takich jak „Must be the music” i „Hells Kitchen Piekielna Kuchnia”, oraz na licznych festiwalach muzycznych.
LETNI nieustannie tworzy nowe materiały, w tym spontaniczne projekty. Ich energia i humor zjednują im coraz większą liczbę fanów, a każdy nowy utwór to kolejny sukces na polskiej scenie muzycznej.