Sanah, Ralph Kaminski oraz przedstawiciele branży muzycznej na Great September

Great September to połączenie festiwalu muzycznego i konferencji branżowej. Z jednej strony uczestnicy będą mieli okazję zobaczyć ponad sto koncertów, zarówno popularnych twórców, jak i debiutantów. Drugą, niemniej ważną częścią wydarzenia, jest konferencja.

W jej ramach odbędzie się wiele spotkań o charakterze merytorycznym, w tym panele dotyczące najważniejszych tematów, jakie dziś i w przyszłości dotykać będą rynku muzycznego w Polsce i na świecie.

Organizatorzy Great September chcą nie tylko być na bieżąco z najbardziej aktualnymi trendami, lecz je wyprzedzić, by dostarczyć uczestnikom możliwie jak najświeższą wiedzę. Dlatego do udziału zaproszeni zostali najlepsi specjaliści i specjalistki w swoich dziedzinach, czyli osoby, które kształtują branżę muzyczną. Wśród nich są też takie osoby, które tylko pozornie nie są związane z muzyką. Słowo “pozornie” jest tu kluczowe – w XXI wieku światy sztuki i nowych technologii przenikają się bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a jeśli dodamy do tego ogromnie ważne wątki biznesowe, czy społeczne, to otrzymamy kompleksową oś zmiennych, mających pośredni lub bezpośredni wpływ na to, jak będzie wyglądać przyszłość sceny w całej jej rozpiętości.

Wśród tematów zaplanowanych paneli nie mogło zabraknąć wątków, które nieustannie budzą ciekawość, czyli dotyczących poszukiwania talentów i kreowania karier w erze TikToka, metaverse czy NFT, dyskusji na temat dominacji rapu, a także obecności marek przy dużych muzycznych przedsięwzięciach. To zaledwie wycinek dopracowanej i zróżnicowanej części merytorycznej, potwierdzającej ambicje Great September jako festiwalu showcase’owego, gdzie wnikliwie analizuje się trendy i wyznacza kierunki rozwoju.

Oto pełny program paneli dyskusyjnych w czasie pierwszej edycji Great September w Łodzi:
Czy wszyscy mamy talent tylko nie każdemu jest dane go zaprezentować? O łowcach talentów w Polsce

Paneliści: Maciej Woć (Sony Music Polska), Paweł „Józek” Jóźwicki (Jazzboy), Anna Wysocka (Fonobo)

Prowadzący: Bartek Chaciński (Polityka)

Promocja marek na festiwalach muzycznych

Paneliści: Rafał Jakubowski (mBank), Jerzy Holub (Mastercard), Hubert Sypuła (CEDC), Joanna Wojtasik (Rossmann)

Prowadząca: Gabi Drzewiecka (Chillizet, TVN)

Rap to nowy pop? Dominacja wytwórni SBM Label: historia, rozwój, przyszłość

Paneliści: Bartek Czarkowski, Solar

Prowadzący: Marek Fall (Newonce)

“To człowiek tworzy metamorfozy”. Talent i autokreacja, czyli jak zostać artystą idealnym.

Rozmowa Anny Gacek Ralphem Kaminskim

Metaverse i NFT – czy technologia blockchainowa zmieni świat muzyki

Paneliści: Pan Winyl (POLVINYL), Jacek Głowacki (thesimplest.art), Aga Samitowska (whocares.media)

Prowadzący: Artur Kurasiński (blog.kurasinski.com)

Rynek koncertowy w Polsce – życie po życiu

Paneliści: Tamara Przystasz (Follow The Step), Michał Fałat (East Eventz), Magda Dubrawska (Sold Out)

Prowadzący: Jarek Szubrycht (Gazeta Wyborcza)

Siła TikToka – czy jeden miliard ludzi może się mylić?

Paneliści: Anna Błaszczyk (Sony Music Polska), Franek Warzywa, Młody Budda

Prowadząca: Agnieszka Szydłowska

Sanah – od królowej dram do królowej hal

Paneliści: Sanah, Jan Kubicki (Magic Records)

Prowadząca: Gabi Drzewiecka (Chilizet, TVN)

 

Część konferencyjna Great September odbędzie się przy Piotrkowskiej 217  w godzinach popołudniowych. Szczegółowy harmonogram zostanie przedstawiony wkrótce.

Leave a Reply