Ruszyła przedsprzedaż debiutanckiej płyty Magdy Ruty, która ukaże się pod naszym patronatem medialnym. Album nosi tytuł „Nie wiem, czy będę”. Jego premiera została zaplanowana na 27 marca 2020 roku.
Wydawnictwo ukaże się nakładem wytwórni FONOBO Label.
Debiutancki album Magdy Ruty pt. „Nie wiem, czy będę” stanowi pogłębiony obraz dosyć skomplikowanego życia wewnętrznego kobiety z całą masą wątpliwości, słabości, lęków, tęsknot, pragnień, ograniczeń, ocen innych ludzi. Miłość, o której pisze Magda, ma wiele barw i odcieni. Artystka w odważny sposób zagląda w głąb siebie.
Dwanaście piosenek zawartych na albumie to bardzo osobista wypowiedź. Melodie i harmonie czasem podbijają emocje, a czasem wprowadzają w trans, dając czas na bycie tak po prostu z muzyką. Nie ma na tej płycie kalkulacji, daje się za to odczuć muzyczną wrażliwość i smak. Nie brakuje też odważnych rozwiązań jak na przykład połączenie syrenich syntezatorów rodem z nurtu electro z kobiecym głosem i żywą sekcją rytmiczną czy surowymi gitarami.
Magda współtworzyła swoją płytę z Tomkiem „Serkiem” Krawczykiem, producentem muzycznym, doświadczonym muzykiem znanym z wielu ciekawych projektów, oraz z młodymi kreatywnymi muzykami, z którymi udało jej się stworzyć prawdziwy, organiczny zespół.
Płytę promują dwa single, „Wybujałe” oraz „Nie wiem, czy będę”. Wszystkich utworów z albumu będzie można posłuchać na żywo podczas koncertu premierowego, który odbędzie się 1 kwietnia 2020 r. w warszawskim klubie Hydrozagadka. Wstęp na wydarzenie jest wolny.
Wszystkie informacje dostępne są na oficjalnym wydarzeniu na Facebooku:
https://www.facebook.com/events/180710619702726/
fot. Justyna Solnica