15 lutego 2019 roku ukaże się długo oczekiwana debiutancka płyta Ani Karwan. Wokalistka promować ją będzie podczas wiosennej trasy koncertowej, w ramach której odwiedzi sześć miast.
Pierwszym singlem zapowiadającym płytę był radiowy hit „Głupcy”, który
w zaledwie cztery miesiące od premiery zyskał ponad 6 milionów odsłon na YouTube. Jednak „Głupcy” to tylko jeden z odcieni nadchodzącej płyty. Jeszcze przed premierą albumu, poznamy drugi singiel, ukazujący nieco inną stronę wydawnictwa.
Na płycie i podczas koncertów fani usłyszą kilkanaście bardzo osobistych i szczerych, muzycznych opowieści.
W trakcie trasy nie zabraknie też utworów, które na stałe wpisały się w repertuar Ani sprzed debiutu, m.in. brawurowe „Purple Rain”, którego wykonaniem wokalistka zasłynęła w VII edycji „The Voice of Poland”.
Ania Karwan długo czekała na wydanie swojego debiutanckiego albumu, ale jak twierdzi na dobre rzeczy warto poczekać. Nawiązała współpracę z 2trackrecords – młodą wytwórnią, założoną przez producenta Bogdana Kondrackiego (członka kultowej formacji Kobong oraz producenta płyt m.in.: Dawida Podsiadło, Ani Dąbrowskiej i Brodki) oraz Sławka Mroczka – właściciela Custom34 Studio.
„Moje spotkanie z Bogdanem Kondrackim jest wielką nagrodą za 18 lat szukania siebie. Przed nami koncerty, na których zaproszę Was do wysłuchania niełatwej, ale pięknej historii mojego życia. Czekam z niecierpliwością na wyjście z tą płytą na scenę” – Ania.
Według Bogdana Kondrackiego „Ania jest prawdziwą divą. Jest nie tylko wrażliwa, hiper muzykalna i bardzo kreatywna w studiu, ale jest też artystką świadomą, która potrafi zbudować piosenkę od początku do końca wywołując ciarki na plecach. Niewiele wokalistek w Polsce (i nie tylko) ma takie możliwości wokalne”.