Na kanale YouTube Asfalt Records pojawił się teledysk do nowego singla Otsochodzi pt. „Mów”. Utwór powstał przy okazji projektu Music Stories marki pewnych napojów, której Młody Jan jest ambasadorem. „Mów” zapowiada nowy album artysty, który ma się ukazać jeszcze w tym roku.
fot. materiały prasowe (Daniel Jaroszek)
Za produkcję muzyczną odpowiada 101 Decybeli oraz sem0r.
Otsochodzi zadebiutował podziemnym albumem zatytułowanym „7”, który trafił do obiegu w 2015 roku. Żywiołowe koncerty klubowe z roku na rok otwierają artyście drzwi do występów na uznanych festiwalach (m.in. Open’er Festival czy Hip Hop Kemp). Nieszablonowe flow i ciekawy głos przyciąga uwagę poważnych graczy sceny hip hop, co „Młody Jan” przekuwa na liczne kooperacje (współpraca m.in. Włodi, Flirtini, Ten Typ Mes, Jan-rapowanie i Rosalie.). Docenienie przez środowisko muzyczne skutkuje kontraktem wydawniczym z Asfalt Records, gdzie artysta wydaje pierwszy długogrający album pt. „Slam” (2016). W roku 2017 Otsochodzi albumem „Nowy Kolor” ustala nowe standardy jeśli chodzi o newschool rodzimej sceny hip hop. „Nowy Kolor” spotyka się z olbrzymim uznaniem zarówno branży jak i słuchaczy o czym świadczy status Platynowej Płyty za sprzedaż oraz prawie 70 milionów wyświetleń pod teledyskiem do utworu „Nie, nie”.
Wydana w lutym 2019 roku płyta pt. „Miłość” jest kontynuacją nowej fali i zajawki ciepłymi, amerykańskimi brzmieniami, przy jednoczesnych referencjach do stylu nieco bardziej tradycyjnego, to album, którym Otsochodzi zabiera słuchaczy w nastrojową, pełną uczuć i fascynacji podróż. Do utworów „Euforia”, „Worldwide”, „Dla Mnie” oraz „Sezon” powstały teledyski, które z miesiąca na miesiąc podnoszą swoją wielomilionową oglądalność.