Filip Mizia z utworem „Pije do lustra”. Kampania Społeczna LUSTRA

Filip Mizia. Muzyk. Psycholog. Wojownik. W czerwcu bieżącego roku zadebiutował singlem „Pije do lustra”, który stał się prowokacją
muzyczną i kluczem w Kampanii Społecznej LUSTRA.

Zarówno tekst, jak i teledysk utworu jest bardzo sugestywny. Obnaża demony nałogu i nierówną walkę, którą toczy z nimi osamotniony człowiek. „Pije do lustra” to artystyczny wyraz doświadczeń autora w walce z nałogiem. Filip wygrał swoją walkę, bo miał odwagę przyjąć wsparcie innych. W dniu 17-tych urodzin wyszedł z ośrodka terapii uzależnień i wykorzystał swoją szansę na nowe życie.

fot. materiały prasowe (Leszek Gorski)

Ukończył studia psychologiczne. Zaczął tworzyć na podstawie osobistych przeżyć i doświadczeń. Wspiera innych.

W czasie epidemii, kiedy strach budzi w ludziach demony szybciej niż kiedykolwiek, gromadzi wojowników, z którymi wdraża Kampanię Społeczną LUSTRA. Nazwa kampanii jest konsekwencją tytułu jego singla. Teraz, razem z Ogrodami Edukacyjnymi oraz innymi partnerami podjął wyzwanie i walkę o szansę na powrót do życia tych, którzy przekroczyli cienką granicę pomiędzy niwelowaniem stresu używkami, a autodestrukcją.

Tak Filip Mizia opowiada o procesie tworzenia:

„Utwór powstał na podstawie moich wspomnień, demonów z przeszłości, o których przypomniał mi mój przyjaciel, podczas rozmowy telefonicznej. Nie rozmawialiśmy ze sobą od kilku lat, w tym czasie moje życie zmieniło się diametralnie a jego pozostało takim samym (…)”.

FB: https://www.facebook.com/miziafilip/

 

Leave a Reply